Heeft u een vraag of wilt u één van onze medewerkers spreken; wij helpen u graag. Wij zijn geopend van ma. t/m zat. 09:00 – 1700. 

Heeft u een vraag of wilt u één van onze medewerkers spreken.  Geopend van ma. t/m zat. 09:00 – 1700. zon. gesloten

Heeft u een vraag of wilt u één van onze medewerkers spreken.  Geopend van ma. t/m zat. 09:00 – 1700. zon. gesloten

Kunnen we u helpen?

0599 – 648 978

Kunnen we u helpen?
Veel gestelde vragen2022-12-08T08:18:52+00:00

Veel gestelde vragen

Hoe ver van te voren moet ik de camper boeken?2022-11-28T17:01:40+00:00

Het is aan te raden om uw camper te boeken zodra onze verhuur voor het volgende jaar bekend is. De eerste boekingen worden na afloop van het seizoen al gedaan voor het volgende seizoen.

Als het verhuurprogramma voor het volgende jaar nog niet bekend is, en ik wil toch een periode vastleggen, wat kan ik het beste doen?2022-11-28T17:02:07+00:00

U kunt contact opnemen met ons om uw plannen door te nemen, en wellicht is er een mogelijkheid om vooraf al een periode vast te leggen.

Moet ik een aanbetaling doen?2022-11-28T17:02:34+00:00

Wij vragen een aanbetaling van 50% van de huursom, zodra wij het huurcontract retour hebben ontvangen. Pas dan kunnen wij de camper definitief voor u reserveren. Het restant brengen wij uiterlijk 4 weken voor vertrek in rekening, tezamen met de borg.

Wat zijn de standaard periodes voor verhuur van een camper?2022-11-28T17:03:24+00:00

Verhuur loopt bij ons van vrijdagmiddag 15.00 tot vrijdagochtend 10.00.

Vanaf welke periode rijd je zonder kilometer beperking?2022-11-28T17:05:11+00:00

Vanaf 2 weken huren kunt u met de camper onbeperkt kilometers rijden. Dit geldt niet als er een actieprijs is afgesproken.

Wat voor acties zijn er?2022-11-28T17:05:35+00:00

In het voor- en naseizoen kunt u profiteren van onze 4=3 actie: 4 weken op vakantie, 3 weken betalen.

Hoeveel kilometer mag ik rijden als ik 1 week huur?2022-11-28T17:05:56+00:00

U mag zoveel kilometers rijden als u wilt, maar boven de 1500 kilometer wordt u een bedrag in rekening gebracht à € 0,25 per kilometer.

Heb ik een groot rijbewijs nodig?2022-11-28T17:06:13+00:00

Nee, alle campers die wij verhuren, wegen minder dan 3500 kg, en mogen bestuurd worden met een B-rijbewijs.

Zijn er verder nog eisen aan de bestuurder?2022-11-28T17:06:31+00:00

De bestuurder dient tenminste 23 jaar te zijn en minimaal 3 jaar in het bezit van een geldig Nederlands rijbewijs.

Mogen we naar alle landen reizen?2022-11-28T17:06:52+00:00

Alle landen van Europa mag u bezoeken, met uitzondering van de door de verzekering opgegeven risicogebieden. Deze staan vermeld op de groene kaart.

Mogen mijn huisdieren mee?2022-11-28T17:07:07+00:00

Nee, helaas kunnen we dit niet toelaten.

Mag ik roken in de camper?2022-11-28T17:07:29+00:00

Nee, dit is absoluut niet toegestaan. Wij brengen zelfs € 2.000 in rekening als dit wel is gebeurd.

Is de huur inclusief inventaris?2022-11-28T17:07:50+00:00

Ja, u krijgt van ons een inventaris mee, bestaande uit o.a. stoelen, voorzieningen voor het chemisch toilet, pannen, bestek, servies, keukengerei etc. Voor een volledige inventarislijst verwijzen wij u naar de inventarislijst op deze site

Wat zit verder bij de huur inbegrepen?2022-11-28T17:08:08+00:00

U krijgt de camper met een volle tank brandstof, volle schoonwatertank, lege afvalwatertank en een schone toiletcassette van ons mee, zodat u zorgeloos kunt beginnen met de vakantie.

Kunnen we fietsen meenemen?2022-11-28T17:08:26+00:00

Jazeker, de Adria Twin is uitgerust met een fietsendrager, maar is niet geschikt voor elektrische fietsen. De overige campers beschikken over een zogenoemde garage waar 2-4 fietsen in kunnen.

Is de camper verzekerd?2022-11-28T17:08:44+00:00

Uiteraard, de camper is WA+Casco verzekerd. U heeft wel een eigen risico van € 1.000 per gebeurtenis.

Is er ook een pech-hulpdienst geregeld?2022-11-28T17:09:03+00:00

Ja, wij zijn aangesloten bij Aveco, alwaar wij een module pechservice binnen- en buiteland hebben, inclusief vervangend vervoer. Meer informatie kunt u vinden op www.kampeerautopolis.nl

Betaal ik ook een waarborgsom?2022-11-28T17:09:23+00:00

Ja, wij verlangen een waarborgsom van € 1.000, ter dekking van het eigen risico. Deze dient betaald te worden uiterlijk 4 weken voor het vertrek. Na terugkomst wordt 50% van de borg terug gestort binnen 30 dagen, na aftrek van eventuele schades. Het restant wordt na 2 maanden terug gestort, na verrekening van eventuele boetes en tolgelden.

Kan ik het eigen risico afkopen?2022-11-28T17:09:43+00:00

Nee, wij bieden deze optie (nog) niet. U kunt bij uw verzekeraar informeren of u zich hiervoor kunt verzekeren.

Ik heb nog nooit een camper gehuurd. Krijg ik uitleg hoe alles werkt?2022-11-28T17:10:01+00:00

Jazeker, wij sturen niemand onvoorbereid op pad. U krijgt uitgebreide uitleg over alle functies.

Wat gebeurt er als ik genoodzaakt ben te annuleren?2022-11-28T17:10:22+00:00

Indien u moet annuleren, dient u dit schriftelijk te doen. U wordt een deel van de reissom in rekening gebracht: > 10 weken voor aanvangsdatum: 25% > 6 weken voor aanvangsdatum: 60% < 6 weken voor aanvangsdatum: 90% Vanaf aanvangsdatum: 100% Uw verzekeringsagent kan u informeren om een annuleringsverzekering af te sluiten. Dit is niet verplicht.

Wat moeten wij allemaal doen als we de camper terugbrengen?2022-11-28T17:10:40+00:00

Wij verwachten de camper terug met een volle tank brandstof, lege afvalwatertank en een lege cassette toilet. U hoeft alleen de binnenkant van de camper schoon te maken.

Ga naar de bovenkant